KeyPressed

Fra HTX Arduino
Spring til navigation Spring til søgning

Eksemplet tager udgangspunkt i keyPressed på processing.org[1]

Registrerer alle taster

Eksemplet her registrer blot om der er en tast der er trykket ned, ikke andet.

void setup() {
  size(240, 120);
  textSize(20);
}

void draw() {
  background(255);
  fill(0);
  text("keyPressed = " + keyPressed, 10, 30);
}

Referencer

  1. keyPressed på Processing.org
Spiludvikling - Processing
Bruger-input mousePressed() - mouseReleased() - mouseClicked() - mouseMoved() - mouseDragged() - mouseX og mouseY - mouseButton - mousePressed - keyPressed() - keyReleased() - keyTyped() - key - keyCode - keyPressed - Flere taster
Data-model Objekt Placering - Objekt Hastighed - Spilleplade - Flere Objekter - Array i Spil - 2-dimensionelt Array - Spil Hop - Highscore - Start-skærm
Visning Rektangel - Cirkel - Spilleplade - Grafikobjekter - Farver i Spil - Kollision
Spil-tid frameRate - Objekter i Bevægelse - Spilletid - Spil Opdatering - Udvikling i Tid
Objekter Objekter i Bevægelse